25 April 2020, 09:45
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25 April 2020, 09:46 door Grey240Polar.)
Alsof de duivel ermee speelt heb ik nu hetzelfde probleem als Teun. En omdat het al een tijdje op komst leek had ik de stationairklep reeds enkele malen schoon gemaakt, echter zonder blijvend resultaat.
Op brickboard.com kwam ik net deze thread tegen. IAC = Idle Air Control valve, oftewel de stationairklep.
I.t.t. wat ik dacht zitten in die dingen gewoon koolborstels en een commutator of sleepring die op elkaar inslijten en op een gegeven moment problemen gaan veroorzaken.
Op brickboard.com kwam ik net deze thread tegen. IAC = Idle Air Control valve, oftewel de stationairklep.
I.t.t. wat ik dacht zitten in die dingen gewoon koolborstels en een commutator of sleepring die op elkaar inslijten en op een gegeven moment problemen gaan veroorzaken.
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47