OK daar is weinig mis mee. Nieuwe onderdelen altijd een tijdje in de gaten houden.
Een leerzaam plaatje (uit de 740 waardoor sommige stekkers op andere plaatsen kunnen hangen): https://www.volvoclub.org.uk/tech/fuel_i...89-7.shtml
Rood is 12V met de sleutel op II. De 419 is de vonkregelaar/versterker/power stage, controleer verbindingen en de aarding van het ding op het spruitstuk want dat is uiteindelijk wat de vonk laat knallen.
Pel de rubber hoes vd stekker terug dan kan je achterop de stekkertjes meten.
En de massadraad vanaf kleppendeksel en de dikke vanaf het motorblok.
Oh ik weet natuurlijk niet zeker welk ontstekingssyteem je daar hebt, ik neem aan een B230F. Wat voor motor zit erin?
Een leerzaam plaatje (uit de 740 waardoor sommige stekkers op andere plaatsen kunnen hangen): https://www.volvoclub.org.uk/tech/fuel_i...89-7.shtml
Rood is 12V met de sleutel op II. De 419 is de vonkregelaar/versterker/power stage, controleer verbindingen en de aarding van het ding op het spruitstuk want dat is uiteindelijk wat de vonk laat knallen.
Pel de rubber hoes vd stekker terug dan kan je achterop de stekkertjes meten.
En de massadraad vanaf kleppendeksel en de dikke vanaf het motorblok.
Oh ik weet natuurlijk niet zeker welk ontstekingssyteem je daar hebt, ik neem aan een B230F. Wat voor motor zit erin?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

