9 March 2020, 18:16
De eerste benzineslurp is een functie van het pomprelais, dat doet ie altijd zodra je de sleutel omdraait. De krukasssensor is daarna de baas vd motor, het hele injectiesysteem wacht op een draaiende krukas. Pas als de krukas draait, gaan de pompen echt pompen.
Dus, hoe weet je dat de krukassensor het doet? Is de isolatie om de draad er naar toe nog heel?
Het wordt algemeen afgeraden puntjes in de verdelerkap te vijlen/poetsen/schoonkrabben dat is een rare move van de ANWB. Het dingetje achter de koplamp kan je weinig aan doen.
Dus, hoe weet je dat de krukassensor het doet? Is de isolatie om de draad er naar toe nog heel?
Het wordt algemeen afgeraden puntjes in de verdelerkap te vijlen/poetsen/schoonkrabben dat is een rare move van de ANWB. Het dingetje achter de koplamp kan je weinig aan doen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

