3 November 2018, 12:46
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 November 2018, 13:04 door Marc1970.)
In theorie zou er 0,5V in de 'grote draden' mogen zitten, maar 0,1 of nul is beter. Het is misschien een meter draadlengte, alle weerstand zit in de aansluitingen/overgangen.
Er staat een hoop leerzame stof op www. https://batteryuniversity.com/learn/arti..._of_charge Dus vreemd dat je maximaal opgeladen 'open voltage' een hele gezonde 13V is en na een minuut met de koplampen aan al naar 12,5 gedaald is, dat is halfvol of halfleeg naar gelang je glas. Lijkt mij veel, dan zou je accu misschien intern iets mankeren.
Er staat een hoop leerzame stof op www. https://batteryuniversity.com/learn/arti..._of_charge Dus vreemd dat je maximaal opgeladen 'open voltage' een hele gezonde 13V is en na een minuut met de koplampen aan al naar 12,5 gedaald is, dat is halfvol of halfleeg naar gelang je glas. Lijkt mij veel, dan zou je accu misschien intern iets mankeren.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

