21 November 2017, 23:03
Misschien is een bak van achter een 200 pk motor die vrij hoge toeren draait ook nog, niet de beste keuze voor je 264. De koppelomvormer is gemaakt voor de koppelcurve van de motor waar ie achter hoort, als dat niet klopt gaat de bak minder goed reageren op gasgeven.
Van de AW55 achter de B27/28 bestaan zo te zien al 9 versies met 3 verschillende stall speeds, van 2200 tot 2400 rpm. De 960 bak moet veel meer toeren hebben voor ie in actie komt, 2700 rpm.
Ik heb ergens een vermoeden dat de 960 bak ook een aantal functies heeft die met het motormanagement communiceren, die de PRV zeker niet heeft.
Van de AW55 achter de B27/28 bestaan zo te zien al 9 versies met 3 verschillende stall speeds, van 2200 tot 2400 rpm. De 960 bak moet veel meer toeren hebben voor ie in actie komt, 2700 rpm.
Ik heb ergens een vermoeden dat de 960 bak ook een aantal functies heeft die met het motormanagement communiceren, die de PRV zeker niet heeft.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

