12 November 2017, 15:22
Hmm die kogeltjes doen volgens mij niet veel om de tandwielen op hun plek te houden, geven alleen een beetje gevoel aan de pook. Eerder de schakelvork, lagering vd tandwielen en dergelijke ellende onderin de bak.
Je kan natuurlijk ook de derde versnelling overslaan. De 2 gaat tot ongeveer 70, de vier begint bij 60 al netjes te draaien.
De type P/J moet een combinatie van de beste delen van de P en J zijn, en heeft zo te zien nog wel de plek voor een tellerkabel, maar het gat is niet geboord.
Misschien kan je van zo een het staartstuk en telleraandrijving overzetten. http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=306735
En nog eentje: https://www.bildelsbasen.se/se-sv/Volvo/...-30899021/
Je kan natuurlijk ook de derde versnelling overslaan. De 2 gaat tot ongeveer 70, de vier begint bij 60 al netjes te draaien.
De type P/J moet een combinatie van de beste delen van de P en J zijn, en heeft zo te zien nog wel de plek voor een tellerkabel, maar het gat is niet geboord.
Misschien kan je van zo een het staartstuk en telleraandrijving overzetten. http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=306735
En nog eentje: https://www.bildelsbasen.se/se-sv/Volvo/...-30899021/
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969