12 October 2017, 21:20
Omdat op korte termijn die keerring vervangen toch erg veel werk leek te worden heb ik het anders opgelost, en had daarbij toch wel wat geluk. Wat bleek, bij mijn andere 244 ('75-er) is in het verleden stuurbekrachtiging ingebouwd en daar zat toevallig ook een droog TRW-stuurhuis in. Dus vorige week uit die auto gehaald, maandag alvast de andere auto opgekrikt, dinsdag na werktijd het stuurhuis over gezet en nog dezelfde avond een rondje gereden met het nieuwe stuurhuis.
Nu nog bedenken wat ik met het lekkende stuurhuis ga doen, zelf reviseren, laten reviseren of t.z.t. een ander stuurhuis halen als de andere 244 weer opgebouwd gaat worden.
Nu nog bedenken wat ik met het lekkende stuurhuis ga doen, zelf reviseren, laten reviseren of t.z.t. een ander stuurhuis halen als de andere 244 weer opgebouwd gaat worden.
Volvo 244 DL B21A M46 11-1974 (project)
Volvo 244 DL B230A M46 1-1980
Volvo V70 B5252S M56 6-1997
Volvo 244 DL B230A M46 1-1980
Volvo V70 B5252S M56 6-1997

