13 September 2017, 15:12
Ik wilde de achteras op de asbuizen vastklemmen op een stalen balk met het dif deksel waterpas.
Dan dif ertussenuit slijpen en de andere ertussen plaatsen met twee lijmklemmen en hoeklijntjes.
Hechten en aflassen met tig.
Maar zit nu ook weer te denken om de beugels van de 240 as af te slijpen en de 140 serie beugels na te maken.
Dan houd ik de 140 as met de 4.45 overbrenging heel.
Die is misschien te leuk om te slopen.
Zonder turbo zou ik niet met een 3.31 as gaan rijden.
Misschien met een b230k wel.
Of kijken welke bak de kortste eerste versnelling heeft.
Verstuurd vanaf mijn E5603 met Tapatalk
Dan dif ertussenuit slijpen en de andere ertussen plaatsen met twee lijmklemmen en hoeklijntjes.
Hechten en aflassen met tig.
Maar zit nu ook weer te denken om de beugels van de 240 as af te slijpen en de 140 serie beugels na te maken.
Dan houd ik de 140 as met de 4.45 overbrenging heel.
Die is misschien te leuk om te slopen.
Zonder turbo zou ik niet met een 3.31 as gaan rijden.
Misschien met een b230k wel.
Of kijken welke bak de kortste eerste versnelling heeft.
Verstuurd vanaf mijn E5603 met Tapatalk
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970

