13 September 2017, 11:14
Heren, bedankt voor de reacties tot nu toe. Het hybride verhaal kende ik al en dat gaat hem niet worden voor mij. Is toch een behoorlijk technische klus en ik heb daar ook niet de goede gereedschappen voor.
Asbuizen inkorten is goed te doen denk ik. Alleen vraag ik mij af hoe ik uitkom met de steekassen en de spiebanen. Ik verwacht dat de steekassen ook ingekort moeten worden ( er gaat toch ongeveer 2x 4 cm tussenuit) en dan ben ik gelijk mijn spiebanen kwijt... Maar misschien zijn steekassen van een 240 een optie. Of binnenwerk van een 940 differentieel in een 240 as zetten met 240 steekassen. Ik ben er nog niet over uit...
Asbuizen inkorten is goed te doen denk ik. Alleen vraag ik mij af hoe ik uitkom met de steekassen en de spiebanen. Ik verwacht dat de steekassen ook ingekort moeten worden ( er gaat toch ongeveer 2x 4 cm tussenuit) en dan ben ik gelijk mijn spiebanen kwijt... Maar misschien zijn steekassen van een 240 een optie. Of binnenwerk van een 940 differentieel in een 240 as zetten met 240 steekassen. Ik ben er nog niet over uit...

