27 May 2017, 07:00
In dat geval zou ik de compressie verhogen naar 10 en een beetje.
Ik weet niet welke b230 je hebt maar als je al richting de 10 gaat zou ik die moeite en kosten besparen.
Kijk ook eens naar de nokkenas.
Mijn b230f had een m as en daar zit nu een a in.
Draait een stuk soepeler en klimt wat hoger in toeren.
Alles op lpg.
En ja ga voor benzine injectie en dan misschien meteen een lpg injectie systeem erop.
Verstuurd vanaf mijn E5603 met Tapatalk
Ik weet niet welke b230 je hebt maar als je al richting de 10 gaat zou ik die moeite en kosten besparen.
Kijk ook eens naar de nokkenas.
Mijn b230f had een m as en daar zit nu een a in.
Draait een stuk soepeler en klimt wat hoger in toeren.
Alles op lpg.
En ja ga voor benzine injectie en dan misschien meteen een lpg injectie systeem erop.
Verstuurd vanaf mijn E5603 met Tapatalk
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970