7 March 2017, 23:32
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 7 March 2017, 23:35 door Nicolaas H.)
1. Hoe is vast te stellen of het het één [kruisstukken] of het ander [tunnellager] is?
2. Ik zie dat er drie kruisstukken zijn is er een kruisstuk bij dat eerder 'gaat' dan de andere twee of gelijk maar alledrie vervangen?
3. Is het zonder speciaal gereedschap goed zelf te doen?
4. Ik ga 18 maart naar de sleuteldag in Waalwijk. Ik neem toch aan dat ik met die brom wel veilig door kan rijden?
2. Ik zie dat er drie kruisstukken zijn is er een kruisstuk bij dat eerder 'gaat' dan de andere twee of gelijk maar alledrie vervangen?
3. Is het zonder speciaal gereedschap goed zelf te doen?
4. Ik ga 18 maart naar de sleuteldag in Waalwijk. Ik neem toch aan dat ik met die brom wel veilig door kan rijden?
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]