Volgens mij word er allemaal veeeel te moeilijk gedacht...
De schroeven waaraan je hebt gedraaid zijn niet voor een co afstelling maar voor de toerental afstelling.
Hang er een co meter aan en stel hem armer af je zal zien dat hij beter gaat lopen, de standaard afstelling van het boek is af en toe geweldig en af en toe niet de motor is ook alweer 30+ jaar oud waarschijnlijk.
Inderdaad nog even de nadieselklep controleren of deze wel werkt.
Vacuum lekken hoor je niet sissen, controleren met remmenreiniger, op benzine komt die vrij gevoelig op lpg iets minder.
Op dat gat van de carb aan de zijkant hoort een slang te zitten die van of naar de tank gaat voor de tankontluchting.
De schroeven waaraan je hebt gedraaid zijn niet voor een co afstelling maar voor de toerental afstelling.
Hang er een co meter aan en stel hem armer af je zal zien dat hij beter gaat lopen, de standaard afstelling van het boek is af en toe geweldig en af en toe niet de motor is ook alweer 30+ jaar oud waarschijnlijk.
Inderdaad nog even de nadieselklep controleren of deze wel werkt.
Vacuum lekken hoor je niet sissen, controleren met remmenreiniger, op benzine komt die vrij gevoelig op lpg iets minder.
Op dat gat van de carb aan de zijkant hoort een slang te zitten die van of naar de tank gaat voor de tankontluchting.
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl