5 March 2017, 00:20
Mijn zweeds is niet zo goed... xD
Maar de klep die op het spruitstuk zit had ik in het begin al eens gecontroleerd en die leek te werken. Echter, wat ik eerder ook zei, die boring van het spruitstuk zou door moeten lopen naar de carburateur, maar op de plek waar dat zou moeten gebeuren zit niks. Het kanaal loopt dus niet door.
Foto 3 is wat wazig, maar links naast de vacuum slang zit een schroef, als de ontsteking richting de 20-30 graden staat reageert het stationair op die schroef. Althans, dat deed het, ik heb de ontsteking niet meer die kant op gedraaid, die probeer ik richting de 12 te houden.
Ik heb volgens mij maar 3 vacuum slangen kunnen vinden. Op de inlaat en carb, die beide naar de ontsteking gaan. Nummer 3 gaat naar dat klepje links tegen het schudbord.
Het pijpje wat Jos bedoeld hoort een slang op te zitten die ook naar dat zelfde klepje gaat, maar die is door verbonden met de vlotterkamer. Afsluiten = overstroming. Dat heb ik al mee gemaakt
Ik heb wel gekeken naar een vacuum lek, maar enkel bij de slangen. Niet verder naar gekeken omdat je inderdaad meestal wel wat hoort sissen dan.
Maar de klep die op het spruitstuk zit had ik in het begin al eens gecontroleerd en die leek te werken. Echter, wat ik eerder ook zei, die boring van het spruitstuk zou door moeten lopen naar de carburateur, maar op de plek waar dat zou moeten gebeuren zit niks. Het kanaal loopt dus niet door.
Foto 3 is wat wazig, maar links naast de vacuum slang zit een schroef, als de ontsteking richting de 20-30 graden staat reageert het stationair op die schroef. Althans, dat deed het, ik heb de ontsteking niet meer die kant op gedraaid, die probeer ik richting de 12 te houden.
Ik heb volgens mij maar 3 vacuum slangen kunnen vinden. Op de inlaat en carb, die beide naar de ontsteking gaan. Nummer 3 gaat naar dat klepje links tegen het schudbord.
Het pijpje wat Jos bedoeld hoort een slang op te zitten die ook naar dat zelfde klepje gaat, maar die is door verbonden met de vlotterkamer. Afsluiten = overstroming. Dat heb ik al mee gemaakt

Ik heb wel gekeken naar een vacuum lek, maar enkel bij de slangen. Niet verder naar gekeken omdat je inderdaad meestal wel wat hoort sissen dan.