5 January 2017, 18:05
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 5 January 2017, 18:06 door Grey240Polar.)
Dat blijkt wel.
Ik heb inmiddels bij de oude pomphouder t.h.v. de doorvoer een naald in de zwarte draad gestoken en gemeten. Er is daar nog continuïteit, de onderbreking zit dus inderdaad ergens onder de giethars (o.i.d.) in de doorvoer.
Ik dacht dat ik klaar was, maar nou loopt de motor stationair meestal toch weer 1000 tpm, en geen 750. Heeft dat schoonmaken van die stationairklep maar zo kort geholpen? Of gaan deze dingen op een gegeven moment ook opspelen en is het tijd voor een nieuwe?
Ik heb inmiddels bij de oude pomphouder t.h.v. de doorvoer een naald in de zwarte draad gestoken en gemeten. Er is daar nog continuïteit, de onderbreking zit dus inderdaad ergens onder de giethars (o.i.d.) in de doorvoer.
Ik dacht dat ik klaar was, maar nou loopt de motor stationair meestal toch weer 1000 tpm, en geen 750. Heeft dat schoonmaken van die stationairklep maar zo kort geholpen? Of gaan deze dingen op een gegeven moment ook opspelen en is het tijd voor een nieuwe?
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47