28 December 2016, 17:36
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28 December 2016, 19:41 door Grey240Polar.)
Vandaag even een "kijkoperatie" gedaan. Het ziet er niet zo erg uit als op Bensteins foto's is, maar de pijpjes zijn toch wel ver genoeg heen dat de roest als bladerdeeg aan het loslaten is.
Voor de zekerheid ga ik daarom voor alles nieuw.
Ik som hier even alles op wat ik denk nodig te hebben:
- nieuwe "sender unit" (pomphouder);
- nieuwe primaire pomp (intankpomp);
- nieuw filter (de sok);
- nieuwe "lock ring" en rubberen O-ring;
- nieuwe benzineslangklemmen
Paar vraagjes:
Ben ik hier nog iets vergeten?
Waar dient dit onderdeel voor, is dat het afdichtdopje voor op de ongebruikte pijp van de pomphouder?
Ik denk dat ik deze pomp nodig heb, de laatste zes cijfers van mijn chassisnr voldoen nl. aan "from 536921"; of moet dit i.c.m. de nieuwe pomphouder juist wel een andere zijn?
Ik ga er ook even vanuit dat dit als setje met de benodigde slangetjes e.d. komt, nergens staat dit expliciet vermeld, maar ze staan wel op de afbeelding, zo ook bij Airtex eigen site staat de pomp met deze onderdelen afgebeeld.
Thanx voor het meekijken!
Voor de zekerheid ga ik daarom voor alles nieuw.
Ik som hier even alles op wat ik denk nodig te hebben:
- nieuwe "sender unit" (pomphouder);
- nieuwe primaire pomp (intankpomp);
- nieuw filter (de sok);
- nieuwe "lock ring" en rubberen O-ring;
- nieuwe benzineslangklemmen
Paar vraagjes:
Ben ik hier nog iets vergeten?
Waar dient dit onderdeel voor, is dat het afdichtdopje voor op de ongebruikte pijp van de pomphouder?
Ik denk dat ik deze pomp nodig heb, de laatste zes cijfers van mijn chassisnr voldoen nl. aan "from 536921"; of moet dit i.c.m. de nieuwe pomphouder juist wel een andere zijn?
Ik ga er ook even vanuit dat dit als setje met de benodigde slangetjes e.d. komt, nergens staat dit expliciet vermeld, maar ze staan wel op de afbeelding, zo ook bij Airtex eigen site staat de pomp met deze onderdelen afgebeeld.
Thanx voor het meekijken!
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47