Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De blauwe 242; van 1x onderliggend naar 2x bovenliggend
#14
De vorm van de bevestigingsklem is bij het oude model metalen accubak vnl. afhankelijk van de lengte van de accu die je installeert.
Vaak zie je ook accuklemmen uit andere merken auto's in de oude 240's.
Het makkelijkst is om een kunststof accubak van het jongere model erin te zetten.Daar zit nl. de bevestigingsklem aan de zijkant en daarmee kun je accu's met een verschillende lengte simpel vastzetten.
Antwoord


Berichten in dit topic
De blauwe 242; van 1x onderliggend naar 2x bovenliggend - door jos245 - 17 December 2016, 11:01

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  740 2.0 Turbo 16V, van dagelijks vervoer naar drift-/circuit mobiel 740t16v 83 47.545 7 January 2026, 00:54
Laatste bericht: Dopski
  Brum; de blauwe 245 turbo Schipper 126 116.287 30 May 2017, 23:08
Laatste bericht: Schipper
  Rustig op zoek naar "mijn" volvo jopie95 38 32.673 30 January 2017, 21:04
Laatste bericht: jopie95
  Blauwe 245 Turbo '84. hooge048 51 56.332 18 August 2016, 15:45
Laatste bericht: jehannes
  Blauwe 245 uit 1978 hugo 41 37.681 23 July 2016, 17:30
Laatste bericht: BartJu
  Even voorstellen....... 940 TDic mee naar Oostenrijk DavidH 1 2.806 22 January 2016, 07:17
Laatste bericht: Dirk342
  De zoektocht naar een Volvo 66 Dennis1995 35 32.856 17 January 2016, 21:18
Laatste bericht: Marc1970
  De Blauwe DennisvdB 1.690 1.149.670 10 January 2016, 15:40
Laatste bericht: Laurens Zondag
  Vakantierit 245 Transfer naar de bergen TransferSmout 17 18.485 21 September 2015, 15:01
Laatste bericht: v700r
  Weer eentje erbij: de blauwe automaat Arn02 106 93.681 19 August 2015, 23:27
Laatste bericht: Arn02

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)