20 October 2016, 20:31
de volvo 244 heb ik weer verkocht! , was wel een leuke auto maar wil belastingvrij rijden, en daarbij kwam ook nog dat de auto wel wat onderhoud nodig had, en ik had mijn handen vol aan de 142. als ik er weer wat bijzoek dan in ieder geval een belastingvrije.
maar vandaag de eerste testvlucht gemaakt met de 142! turbo bouwt druk op, en rijd al lekker, nu nog wat anders dan die sidepipe zonder demper, want dat is wel erg luid haha.
![[Afbeelding: 2ih8ao7.jpg]](http://i64.tinypic.com/2ih8ao7.jpg)
nu helaas nog wel met een zelf in elkaar geknutselde olietoevoer voor de turbo, want had een geregeld maar die bleek niet bruikbaar voor mijn setup. dus daarvoor zal ik een laten maken.
dus het to do lijstje
uitlaatdempers kopen, en een uitlaat inelkaar lassen,
turbo olie toevoer laten maken
LPG tank tanken, (is leeg) en dan de auto aan de praat krijgen op beide brandstoffen, rijd nu op benzine
voor later
turbodruk omhoog, (nu 0,35 en dat verveeld vast wel eens)
ophanging misschien lager en stugger, (alhoewel, ben wel een liefhebber van een "Sleeper")
ezk goldbox en dan de ecu en de goldbox chippen
maar dat komt nog wel! nu eerst lekker rijden.
maar vandaag de eerste testvlucht gemaakt met de 142! turbo bouwt druk op, en rijd al lekker, nu nog wat anders dan die sidepipe zonder demper, want dat is wel erg luid haha.
![[Afbeelding: 2ih8ao7.jpg]](http://i64.tinypic.com/2ih8ao7.jpg)
nu helaas nog wel met een zelf in elkaar geknutselde olietoevoer voor de turbo, want had een geregeld maar die bleek niet bruikbaar voor mijn setup. dus daarvoor zal ik een laten maken.
dus het to do lijstje
uitlaatdempers kopen, en een uitlaat inelkaar lassen,
turbo olie toevoer laten maken
LPG tank tanken, (is leeg) en dan de auto aan de praat krijgen op beide brandstoffen, rijd nu op benzine
voor later
turbodruk omhoog, (nu 0,35 en dat verveeld vast wel eens)
ophanging misschien lager en stugger, (alhoewel, ben wel een liefhebber van een "Sleeper")
ezk goldbox en dan de ecu en de goldbox chippen
maar dat komt nog wel! nu eerst lekker rijden.