12 August 2016, 22:13
Onze 240 rijdt jaarrond, hij kostte destijds 500 euro. Ik heb er wel een schoner interieur ingezet. En allerlei onderdelen zoals de bak (maakte herrie, werkte nog best), de motor (vond ik toen leuker dan de distributie vervangen), en de andere dingen die stuk gaan zoals spiegels, remblokken, lichten, allemaal vrij eenvoudig om te doen.
Moeilijkst tot nu toe was een rubber bus aan de achteras. De hele auto is erg robuust en doordacht. Alleen de elektra is wat wispelturig.
De koets is al jaren een slordig geheel met deuken, krassen en een roestig schuifdak. Geeft allemaal niks. Ah, de drempel onder de achterklep, die moest echt vervangen worden.
Moeilijkst tot nu toe was een rubber bus aan de achteras. De hele auto is erg robuust en doordacht. Alleen de elektra is wat wispelturig.
De koets is al jaren een slordig geheel met deuken, krassen en een roestig schuifdak. Geeft allemaal niks. Ah, de drempel onder de achterklep, die moest echt vervangen worden.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

