4 August 2016, 21:21
oke oke de slijptol gaat al in de tunnel
had nog twee keuze's te maken,
b230fk of b23et, en het is de b23et geworden die heeft weinig kilometers , b230fk heeft 680 000 gedraait dus die heeft wat liefde nodig voor ik die gebruik, waarschijnlijk van de winter reviseren en dan omzetten.
turbo keus, t3 of mitsu turbo, dat wordt de t3 want dat is de enigste die werkt.
nu eerst alles maar eens inbouwen. b23et al klaargemaakt voor lh 2.4

had nog twee keuze's te maken,
b230fk of b23et, en het is de b23et geworden die heeft weinig kilometers , b230fk heeft 680 000 gedraait dus die heeft wat liefde nodig voor ik die gebruik, waarschijnlijk van de winter reviseren en dan omzetten.
turbo keus, t3 of mitsu turbo, dat wordt de t3 want dat is de enigste die werkt.
nu eerst alles maar eens inbouwen. b23et al klaargemaakt voor lh 2.4