7 June 2016, 17:04
De 140 radiator is aan de onderkant aan weerszijden een paar cm smaller zodat hij tussen de chassis balken valt.
De 240 radiator heeft dit niet.
Aangezien het te warm was om de slijptol in de chassis balken te zetten heb ik de oude radiator weggebracht om te laten herstellen.
Om het maar meteen grondig aan te pakken komt er een nieuw koelblok tussen de oude behuizing.
Meteen drie rijen dik in plaats van twee.
En ze solderen er een stukje schroefdraad in tbv de thermoschakelaar voor de elektrische fan.
Richtprijs voor alleen het nieuwe koelblok was 250 euro.
Ben benieuwd wat ik donderdag mag afrekenen.
De 240 radiator heeft dit niet.
Aangezien het te warm was om de slijptol in de chassis balken te zetten heb ik de oude radiator weggebracht om te laten herstellen.
Om het maar meteen grondig aan te pakken komt er een nieuw koelblok tussen de oude behuizing.
Meteen drie rijen dik in plaats van twee.
En ze solderen er een stukje schroefdraad in tbv de thermoschakelaar voor de elektrische fan.
Richtprijs voor alleen het nieuwe koelblok was 250 euro.
Ben benieuwd wat ik donderdag mag afrekenen.
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970

