Met zo'n samengesteld blok mag je ontstekingstijdstip helemaal zelf bepalen natuurlijk. Weinig kans dat het daar nog aan ligt, met al die nieuwe spullen. Een bobine gaat pas weigeren als-ie warm wordt, typisch.
Deze ontsteking lijkt inderdaad ouder dan de B200K, en zou heel goed uit een B230A kunnen komen.
Misschien is een van de vele slangen uitgedroogd/gescheurd of heb je elders valse lucht langs een pakking of zo. Met een stuk slang aan je oor kan je best aardig plekje voor plekje afgaan om te luisteren naar gesis.
Kijk ook eens in de carb, daar zit een luchtschuif in die mee moet bewegen met de motorbelasting (de naald hangt eraan). Ook op LPG is dat nodig. Die schuif zit aan een zwart rubber membraan, die scheurt wel eens.
Deze ontsteking lijkt inderdaad ouder dan de B200K, en zou heel goed uit een B230A kunnen komen.
Misschien is een van de vele slangen uitgedroogd/gescheurd of heb je elders valse lucht langs een pakking of zo. Met een stuk slang aan je oor kan je best aardig plekje voor plekje afgaan om te luisteren naar gesis.
Kijk ook eens in de carb, daar zit een luchtschuif in die mee moet bewegen met de motorbelasting (de naald hangt eraan). Ook op LPG is dat nodig. Die schuif zit aan een zwart rubber membraan, die scheurt wel eens.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969