23 February 2016, 12:51
De verwarming blijft me maar bezig houden. Ik wil m binnenkort eens gaan aanpakken, maar een paar extra handjes zijn dan wel handig. Zat zelf te denken om dit een tijdens een 240-register sleuteldag te doen. Is dit een klus om daarmee naartoe te nemen (als nieuwkomer) of is dat te veel gevraagd voor 1 dag?
Voordat ik onderdelen ga bestellen wil ik weten wat er exact kapot is. Een korte opsomming van de euvels;
- 's zomers en 's winters staat altijd warme lucht op de
- voorruit en op de
- blowers voor de zijramen, ongeacht instellingen. Voor de winter meestal wel prettig, maar zodra de temperaturen iets boven de 5 deg C komen kan t al soms te heet zijn.
- ratelend geluid bij verhogen blower speed
- blower blaast (voor mn gevoel) in stand 0 net zo hard als stand 3.
Ik denk de aanjager, maar wellicht ook wat problemen met schuifjes?
Reparatie bied me tevens de kans eens de ventilatie-/bloweropeningen schoon te maken als ik toch alles dr achter heen moet halen.
Voordat ik onderdelen ga bestellen wil ik weten wat er exact kapot is. Een korte opsomming van de euvels;
- 's zomers en 's winters staat altijd warme lucht op de
- voorruit en op de
- blowers voor de zijramen, ongeacht instellingen. Voor de winter meestal wel prettig, maar zodra de temperaturen iets boven de 5 deg C komen kan t al soms te heet zijn.
- ratelend geluid bij verhogen blower speed
- blower blaast (voor mn gevoel) in stand 0 net zo hard als stand 3.
Ik denk de aanjager, maar wellicht ook wat problemen met schuifjes?
Reparatie bied me tevens de kans eens de ventilatie-/bloweropeningen schoon te maken als ik toch alles dr achter heen moet halen.
'09 C30 1.6D Sport