25 May 2006, 15:10
Wat een service 8)
Op de 2e foto van Teygeler zie ik dat de olieslangen normaal weglopen. Echter, als ik de intercooler voor de radiator zet, staat de radiator tegen de oliekoeler :!: Als ik dan de oliekoeler ietsjes probeer te draaien (van boven af met de klok mee gezien) dan staan de olieslangen veel te strak, ook al is het maar een cm :oops:
Op de foto's van Nico is duidelijk te zien dat de radiator ongeveer net zo hoog zit als de IC. Als ik de radiator naar achterplaats dan komt deze zeker een cm naar boven. Gevolg is dat de klemmen (want die heb ik) dusdanig hoog komen te zitten dat ik een bout van zeker 7cm nodig heb om de bovenste metalen beugel vast te zetten :?:
Staan de IC en de radiator helemaal recht, of lopen ze onderaan iets naar de voorbumper toe?
Het ziet er op de foto's zo uit dat het allemaal prima past, maar ik kom er echt niet mee weg :oops:
Als iemand nog een goed idee heeft waarom dit zou kunnen zijn hoor ik het graag!
Gr
Op de 2e foto van Teygeler zie ik dat de olieslangen normaal weglopen. Echter, als ik de intercooler voor de radiator zet, staat de radiator tegen de oliekoeler :!: Als ik dan de oliekoeler ietsjes probeer te draaien (van boven af met de klok mee gezien) dan staan de olieslangen veel te strak, ook al is het maar een cm :oops:
Op de foto's van Nico is duidelijk te zien dat de radiator ongeveer net zo hoog zit als de IC. Als ik de radiator naar achterplaats dan komt deze zeker een cm naar boven. Gevolg is dat de klemmen (want die heb ik) dusdanig hoog komen te zitten dat ik een bout van zeker 7cm nodig heb om de bovenste metalen beugel vast te zetten :?:
Staan de IC en de radiator helemaal recht, of lopen ze onderaan iets naar de voorbumper toe?
Het ziet er op de foto's zo uit dat het allemaal prima past, maar ik kom er echt niet mee weg :oops:
Als iemand nog een goed idee heeft waarom dit zou kunnen zijn hoor ik het graag!
Gr
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter

