24 January 2016, 00:53
Succes, alles er onderuit gehaald en naast elkaar gelegd. Drukgroepen waren wel anders, maar na meten geen hoogte verschil. Diafragma (vinger veren?) compenseren de hoogte. De nieuwe koppeling schakelt lichter.
Na, meten besloten om alles weer in te bouwen...
Toen kwamen we er achter dat we aan de vork onderdelen miste. Vorige eigenaar heeft aan het einde van de vork rubber en ring eraf gehaald zodat hij nog langer door kon rijden. En er bleek een klemmetje te missen in het scharnier punt waar de vork vast zit aan de versnellingsbak.
Nadat we dat vandaag ten dele hersteld hebben en alles weer geïnstalleerd, werkte de koppeling!!!
Bedankt allen voor het meedenken, ondanks dat ik ervan overtuigd was dat het de hoogte van de oude drukgroep was...
Ik zal binnenkort proberen wat foto's van mijn 244 te plaatsen.
Na, meten besloten om alles weer in te bouwen...
Toen kwamen we er achter dat we aan de vork onderdelen miste. Vorige eigenaar heeft aan het einde van de vork rubber en ring eraf gehaald zodat hij nog langer door kon rijden. En er bleek een klemmetje te missen in het scharnier punt waar de vork vast zit aan de versnellingsbak.
Nadat we dat vandaag ten dele hersteld hebben en alles weer geïnstalleerd, werkte de koppeling!!!
Bedankt allen voor het meedenken, ondanks dat ik ervan overtuigd was dat het de hoogte van de oude drukgroep was...
Ik zal binnenkort proberen wat foto's van mijn 244 te plaatsen.

