4 January 2016, 17:48
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 January 2016, 17:54 door pieterveenstra.)
Estoque schreef:Voor de oplettende burger, mijn topictitel is nu aangepast zodat ook de 242 eindelijk vermeld staat
Ik betaal via PayPal, dus ook als het niet komt zit ik gebakken
Diepe respect voor jou programmeerskills, heb mij enkele keren proberen te verdiepen in de magische wereld van het programmeren, maar dat laat ik tegenwoordig lekker over aan de professionals. (Ik houd mij bezig met Grafische Vormgeving, dus echt de tegenpool van Programmeren, maar die toch vaak samenkomen). Ik ben een beelddenker en moet vaak dingen voor mij zien voordat ik ze snap en/of doorzet. Zo ben ik nu al een tijdje op zoek naar een geschikte skikoffer voor mijn 245, maar ik vind maar geen mooi exemplaar die aansluit bij het beeld dat ik van de 245 + Skikoffer + camouflage wrap heb..
Over die AFR meter, toen ik mijn 245 kocht, zat daar een AFR-display in van TechEdge, staat naar mijn mening vele malen beter dan die ronde AEM tellers met digitale displays, maar zou ik nooit aanschaffen als ik in de markt was voor zo'n ding (veel te duur). In de 242 hebben wij de AFR op ons tablet-cluster zichbaar, dus daar hoeft geen display in.
En toch is het wel jammer dat ik niet kan programmeren, want mijn R-sport cluster gaat nu niet gebruikt worden in de 242 (geen telleraandrijver in de m90) of in de 245 (geen oud type dashboard). dus daar heb ik nu geen functie voor (behalve op de plank boven mijn bed staan)
Ik moet bekennen dat ik zelf maar een heel klein beetje kan programmeren:wink: Ik ben zelf ook maar Steenhouwer :tongue:
M'n maat Johan (ook hier op het forum) heeft het het grootste gedeelte geprogrammeerd, dus alle lof voor hem wat dit betreft. Net als de telleraandrijving voor mijn 240 (die nog niet helemaal af is trouwens). Electra ben ik inmiddels redelijk in thuis, dus de componenten is geen probleem voor mij.
Die cluster zal op termijn ook niet echt een probleem vormen denk ik?