4 January 2016, 16:01
Estoque schreef:M12x1 wordt over gesproken in het "Grote M90 Ombouw topic" en dat samen met jouw 90% onderbuikgevoel, is voor mij reden genoeg om dat te vertrouwen
Ik ben niet echt een pionier als het gaat om technische dingen. Hoewel ik het leuk vind om dingen cosmetische dingen uit te proberen en te testen, maar technische zaken koop ik liever kant-en-klaar.
Dus ik ben dan ook blij met mensen die mij voor zijn gegaan in bepaalde trajecten om oplossingen aan te dragen. (in dit geval ben jij dat dus).
Mooi voorbeeld is de ombouw van het koppelingspedaal en aandrijfas. Jij verlengt het koppelingspedaal om te kunnen gebruiken met een hydraulische koppeling, ik koop liever ÃÃntje die al gereed is. Jij verlengt en balanceert je aandrijfas, ik koop een adapter.
Super bedankt voor de toelichting! ik kom er wel uit nu
Edit: En besteld!
Klopt, ik hou wel van een beetje pionieren, gewoon omdat het leuk is. Vaak mislukt er wat, maar levert vaak ook leuke dingen op en bespaart in veel gevallen geld. Kant en klaar dingen kopen vind ik vaak een te makkelijke weg, of niet helemaal naar mijn wensen. Denk hierbij bijvoorbeeld ook aan de AFR meter

bat-motorsport.de is een prima webwinkel, ik kreeg alleen geen bevestiging van mijn bestelling in de mail. Mocht dit bij jou ook het geval zijn, maak je niet druk