30 November 2015, 20:51
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30 November 2015, 20:57 door Marc1970.)
Na 1 km is er al warmte genoeg om alles schoon te blazen. Blazer op 3, Temp op max (dan komt er maximaal warmte uit de motor), die Mix is flauwekul dus op min, Def op max (betekent Defrost en opent de schuiven ri. de voorruit), Floor op min (langs de vloer blazen is leuk voor de mensen op de achterbank). Op de snelweg kan de blazer wel weer uit, de rijwind maakt dan genoeg druk in het systeem. Niet op 1 laten staan, is zwaar voor de lagertjes.
Door het enorme luchtvolume van de 245 krijgt condens geen kans, pas bij meerdere natte jassen aan boord blijft er wat condens op de zijruiten hangen.
Dat boekje lijkt het spoor bijster.
De ventilatie blijft aardig netjes vanzelvus. Als je de aanjager uit wilt mesten moet je de kachelunit uit het dashboard halen, dat is best wat gedoe. Er ligt wel eens wat blad in. Kijk ook de dorpels na, daar kan echt een hoop natte compost in liggen.
Door het enorme luchtvolume van de 245 krijgt condens geen kans, pas bij meerdere natte jassen aan boord blijft er wat condens op de zijruiten hangen.
Dat boekje lijkt het spoor bijster.
De ventilatie blijft aardig netjes vanzelvus. Als je de aanjager uit wilt mesten moet je de kachelunit uit het dashboard halen, dat is best wat gedoe. Er ligt wel eens wat blad in. Kijk ook de dorpels na, daar kan echt een hoop natte compost in liggen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

