27 September 2015, 23:24
Ja ik serieus veel geld en ook direct het duurste "onderdeel" ooit dat ik en mijn broer gekocht hebben voor een auto.
Maar we hebben bewust voor dit setje gekozen.
De dempers zijn volledig instelbaar en kunnen hoger dan standaard en lager dan 80mm die met veren te bereiken zijn. Met onze plannen om ook rallyritten te gaan doen en veel offroad te rijden is investeren in een goed onderstel gewoon noodzakelijk.
Kaplhenke is leuk, en ik wil zeker onderdelen hebben van hem(camberplaten etc). Maar zijn coilovers vind ik gewoon te simpel voor de prijs die je ervoor betaald.
Ik wil ze voor mijn 245 ook zelf gaan maken. Maar omdat de 242 wel echt drastisch omlaag moet(alle dempers zijn gewoon op en staat veel te hoog). Willen we geen weken aan het bouwen zijn (tijd is schaars).
Ik denk, afgaand op het research dat ik en mijn broer hebben gedaan, dat dit setje(we hebben het besteld nu) het beste is dat we kunnen kopen.
Maar we hebben bewust voor dit setje gekozen.
De dempers zijn volledig instelbaar en kunnen hoger dan standaard en lager dan 80mm die met veren te bereiken zijn. Met onze plannen om ook rallyritten te gaan doen en veel offroad te rijden is investeren in een goed onderstel gewoon noodzakelijk.
Kaplhenke is leuk, en ik wil zeker onderdelen hebben van hem(camberplaten etc). Maar zijn coilovers vind ik gewoon te simpel voor de prijs die je ervoor betaald.
Ik wil ze voor mijn 245 ook zelf gaan maken. Maar omdat de 242 wel echt drastisch omlaag moet(alle dempers zijn gewoon op en staat veel te hoog). Willen we geen weken aan het bouwen zijn (tijd is schaars).
Ik denk, afgaand op het research dat ik en mijn broer hebben gedaan, dat dit setje(we hebben het besteld nu) het beste is dat we kunnen kopen.
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo