23 August 2015, 10:46
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23 August 2015, 10:53 door Marc1970.)
LH ECU kan stuk, laatst nog 1. Gewoon eentje van MP halen en vervangen, de kans dat je een tweede slechte treft is miniem.
Alsmaar componenten vervangen en in rekening brengen vind ik maar een slappe manier van werken. Zijn de diagnose codes al uitgeknippert? Plots uitvallen kan bijna alleen iets elektrisch zijn. De LH zekering zit bij de laatste bouwjaren in de zekeringkast.
Het is normaal dat het stationair in stappen naar 750 zakt, hij blijft even hangen omdat je meest weer doorschakelt en gas geeft om door te rijden. Dat-ie in de 1500 blijft hangen kan je misschien verhelpen door de stationair schakelaar bij de gasklep 0,1 mm losser te zetten, misschien mist-ie soms net de klik.
Zomaar afslaan hoort hier niet bij volgens mij.
Alsmaar componenten vervangen en in rekening brengen vind ik maar een slappe manier van werken. Zijn de diagnose codes al uitgeknippert? Plots uitvallen kan bijna alleen iets elektrisch zijn. De LH zekering zit bij de laatste bouwjaren in de zekeringkast.
Het is normaal dat het stationair in stappen naar 750 zakt, hij blijft even hangen omdat je meest weer doorschakelt en gas geeft om door te rijden. Dat-ie in de 1500 blijft hangen kan je misschien verhelpen door de stationair schakelaar bij de gasklep 0,1 mm losser te zetten, misschien mist-ie soms net de klik.
Zomaar afslaan hoort hier niet bij volgens mij.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969