11 August 2015, 01:05
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13 August 2015, 23:21 door Nicolaas H.)
Ik heb het uiteindelijk toch niet voor elkaar gekregen en heb op het allerlaatst bedacht dat ik toch maar gewoon de juiste hendel moest kopen. Ik vond het vreselijk veel geld maar uiteindelijk ben ik wel zeeeeer tevreden over de CC!
In het begin had ik wat gedoe met het afstellen van de stift op het koppelingspedaal maar uiteindelijk heb ik de hele weg terug uit Spanje met de CC gereden. Je wordt er ook steeds handiger in.
Auto inhalen is gewoon een beetje gas geven en daarna weer los laten.
Rijd je 100 km per ongeluk nog in z'n 4? Schakelen en daarna even Resume.
Maar vooral: je hoeft er niet meer op te letten, die snelheid.
Bij steile bergen op en neer kun je hem beter uit laten trouwens.
De verkeerde hendel ga ik ook nog uit proberen. Ik heb nog niet goed kunnen testen vanwege die stiftafstelling maar ik ga het nu nog wel doen. Al is het maar omdat ik die hendel dan met meer kans kan verkopen; zowel op de ene kastje als op de andere te gebruiken ...
In het begin had ik wat gedoe met het afstellen van de stift op het koppelingspedaal maar uiteindelijk heb ik de hele weg terug uit Spanje met de CC gereden. Je wordt er ook steeds handiger in.
Auto inhalen is gewoon een beetje gas geven en daarna weer los laten.
Rijd je 100 km per ongeluk nog in z'n 4? Schakelen en daarna even Resume.
Maar vooral: je hoeft er niet meer op te letten, die snelheid.
Bij steile bergen op en neer kun je hem beter uit laten trouwens.
De verkeerde hendel ga ik ook nog uit proberen. Ik heb nog niet goed kunnen testen vanwege die stiftafstelling maar ik ga het nu nog wel doen. Al is het maar omdat ik die hendel dan met meer kans kan verkopen; zowel op de ene kastje als op de andere te gebruiken ...
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]