5 August 2015, 00:18
De panhardstang die onder de 245 vandaan komt, die ga ik verstelbaar maken. Evenals de reactiestangen om mijn as weer recht te zetten.
Vanwege het korte tijdsbestek, doe ik het nu zo (wat ik vandaag heb gedaan was ongeveer 4 uurtjes werk). Instelbaar maken vergt iets meer tijd(ik wil het wel in 1x goed doen).
Maar ik zit ook te kijken naar het gebruik van Unibolts. Is wat gaver in mijn ogen.
Waarom ik dan toch de moeite neem om de reactiestangen etc te spuiten? die gaan wanneer de 242 verlaagd is, daar dan zo weer onder.
Vanwege het korte tijdsbestek, doe ik het nu zo (wat ik vandaag heb gedaan was ongeveer 4 uurtjes werk). Instelbaar maken vergt iets meer tijd(ik wil het wel in 1x goed doen).
Maar ik zit ook te kijken naar het gebruik van Unibolts. Is wat gaver in mijn ogen.
Waarom ik dan toch de moeite neem om de reactiestangen etc te spuiten? die gaan wanneer de 242 verlaagd is, daar dan zo weer onder.
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo