30 July 2015, 14:00
En de pomp is binnen:
![[Afbeelding: c43874d245e12a39f7f790714be6def1.jpg]](http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/30/c43874d245e12a39f7f790714be6def1.jpg)
Ziet er op het eerste opzicht qua grootte bijna het zelfde uit als een 940 pomp.
Aansluitingen zijn solide, en er zit een papier bij waarin uitgelegd staat hoe je hem moet aansluiten.
![[Afbeelding: d63fd25739b0f53a1b0e17b24eb43a40.jpg]](http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/30/d63fd25739b0f53a1b0e17b24eb43a40.jpg)
![[Afbeelding: 1c86f9d186041b437d64e835ab2329d0.jpg]](http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/30/1c86f9d186041b437d64e835ab2329d0.jpg)
Verder moet je de rubberen dop(links boven op de foto) onderaan de pomp plaatsen. Deze schuift over het filter er zorgt ervoor dat je de pomp niet laag hangt en geen connectie maakt met de tank.
Even iets anders, gisteren mijn zusje die zelf fan is van Classic Mini Coopers, even rijles gegeven in de 242.
Ze heeft al een tijdje haar rijbewijs, maar haar mini is momenteel in de restauratiefase, en ze had nog nooit met mijn 245 of de 242 gereden, dus gisteren maar even uitgelegd hoe je een Volvo moet rijden.
![[Afbeelding: 8235a3757efa447f5d778bb5884d5997.jpg]](http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/30/8235a3757efa447f5d778bb5884d5997.jpg)
Enkele routes binnendoor, snelweg en een paar zandpaden later zag de 242 er zo uit:
![[Afbeelding: df3bd6b2077d06bed9d6205c8cd38276.jpg]](http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/30/df3bd6b2077d06bed9d6205c8cd38276.jpg)
![[Afbeelding: 6f81b5eaca3cfdb93d8e7708c64f41cb.jpg]](http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/30/6f81b5eaca3cfdb93d8e7708c64f41cb.jpg)
Zij blij, ik blij en mijn broer wat minder, want die is er mee naar z'n werk vandaag
![[Afbeelding: c43874d245e12a39f7f790714be6def1.jpg]](http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/30/c43874d245e12a39f7f790714be6def1.jpg)
Ziet er op het eerste opzicht qua grootte bijna het zelfde uit als een 940 pomp.
Aansluitingen zijn solide, en er zit een papier bij waarin uitgelegd staat hoe je hem moet aansluiten.
![[Afbeelding: d63fd25739b0f53a1b0e17b24eb43a40.jpg]](http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/30/d63fd25739b0f53a1b0e17b24eb43a40.jpg)
![[Afbeelding: 1c86f9d186041b437d64e835ab2329d0.jpg]](http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/30/1c86f9d186041b437d64e835ab2329d0.jpg)
Verder moet je de rubberen dop(links boven op de foto) onderaan de pomp plaatsen. Deze schuift over het filter er zorgt ervoor dat je de pomp niet laag hangt en geen connectie maakt met de tank.
Even iets anders, gisteren mijn zusje die zelf fan is van Classic Mini Coopers, even rijles gegeven in de 242.
Ze heeft al een tijdje haar rijbewijs, maar haar mini is momenteel in de restauratiefase, en ze had nog nooit met mijn 245 of de 242 gereden, dus gisteren maar even uitgelegd hoe je een Volvo moet rijden.
![[Afbeelding: 8235a3757efa447f5d778bb5884d5997.jpg]](http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/30/8235a3757efa447f5d778bb5884d5997.jpg)
Enkele routes binnendoor, snelweg en een paar zandpaden later zag de 242 er zo uit:
![[Afbeelding: df3bd6b2077d06bed9d6205c8cd38276.jpg]](http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/30/df3bd6b2077d06bed9d6205c8cd38276.jpg)
![[Afbeelding: 6f81b5eaca3cfdb93d8e7708c64f41cb.jpg]](http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/30/6f81b5eaca3cfdb93d8e7708c64f41cb.jpg)
Zij blij, ik blij en mijn broer wat minder, want die is er mee naar z'n werk vandaag

Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo