12 May 2006, 22:50
Zoals al gemeld heb ik de hoofdpomp en in-tank pomp vervangen. Inclusief filters. Starten ging meteen vlotter!
Maar eh, ik vond het scantech pompje van Estateservices toch wel erg duidelijk hoorbaar zoemen. Van Ronald een origineel pompje gehad: zoemt welliswaar iets minder , maar toch nog hoorbaar; schijnt dan toch normaal te zijn :roll:
Het Scantech pompje ga ik dan denk ik maar weer monteren. Origineel is toch wel duur!
Ja, ondanks dat ik nu een ervaren in-tank-pomp-monteur ben , is het vlotterballetje weer in de tank gevallen
En natuurlijk via dat kleine rotgat niet te zien. En ook met de kleine handjes van mijn jongste zoon niet te vinden. Wel lastig nu , geen werkende benzinemeter. Ik denk dat dat balletje geen kwaad kan in de benzinetank???
Volgens het onderdelenboek is zo'n vlotterbal niet los leverbaar!
Wie heeft er toevallig een vlotterballetje??
Maar eh, ik vond het scantech pompje van Estateservices toch wel erg duidelijk hoorbaar zoemen. Van Ronald een origineel pompje gehad: zoemt welliswaar iets minder , maar toch nog hoorbaar; schijnt dan toch normaal te zijn :roll:
Het Scantech pompje ga ik dan denk ik maar weer monteren. Origineel is toch wel duur!
Ja, ondanks dat ik nu een ervaren in-tank-pomp-monteur ben , is het vlotterballetje weer in de tank gevallen
En natuurlijk via dat kleine rotgat niet te zien. En ook met de kleine handjes van mijn jongste zoon niet te vinden. Wel lastig nu , geen werkende benzinemeter. Ik denk dat dat balletje geen kwaad kan in de benzinetank???Volgens het onderdelenboek is zo'n vlotterbal niet los leverbaar!
Wie heeft er toevallig een vlotterballetje??