16 June 2015, 09:25
Zoab:
Versleten rubber van baksteun vervangen met nieuw lijkt me de downpipe op te tillen dus dichter bij de baksteun. Dus die logica ontgaat me.
Motor-rubber inlaatzijde kan het blok aan die kant liften maar als ik gelijktijdig de uitlaatzijde doe zal het op de as van de 2 rubber getild worden en daarbij is het nog steeds de vraag of daarmee de motor met bak aan de achterzijde iets achterover wordt gedraaid waarmee de Downpipe vrijer komt van de baksteun!
Versleten rubber van baksteun vervangen met nieuw lijkt me de downpipe op te tillen dus dichter bij de baksteun. Dus die logica ontgaat me.
Motor-rubber inlaatzijde kan het blok aan die kant liften maar als ik gelijktijdig de uitlaatzijde doe zal het op de as van de 2 rubber getild worden en daarbij is het nog steeds de vraag of daarmee de motor met bak aan de achterzijde iets achterover wordt gedraaid waarmee de Downpipe vrijer komt van de baksteun!
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..