15 June 2015, 10:27
Heren specialisten.
Heb een nieuwe uitlaat onder de volvo 245 gehangen (met automaat dus baksteun in achterste positie).
Nu zit het uiteinde van de DP te dicht bij de baksteun.
Ik zag dat het grote motorubber (aan uitlaatzijde) nogal aan vervanging toe is. Een nieuwe zal de motor aan die zijde zeker 1,5-2 cm optillen.
Nu vroeg ik me af: Indien de motor daar deze afstand omhoog gaat. Zal de motor dan een beetje achterover hellen waardoor de DP dus meer vrij komt te liggen van de baksteun?
Iemand ervaring hiermee?
Ik hoor graag..
Heb een nieuwe uitlaat onder de volvo 245 gehangen (met automaat dus baksteun in achterste positie).
Nu zit het uiteinde van de DP te dicht bij de baksteun.
Ik zag dat het grote motorubber (aan uitlaatzijde) nogal aan vervanging toe is. Een nieuwe zal de motor aan die zijde zeker 1,5-2 cm optillen.
Nu vroeg ik me af: Indien de motor daar deze afstand omhoog gaat. Zal de motor dan een beetje achterover hellen waardoor de DP dus meer vrij komt te liggen van de baksteun?
Iemand ervaring hiermee?
Ik hoor graag..
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..