Topics: 163
12 June 2015, 08:29
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12 June 2015, 08:33 door Dopski.)
Marc1970 schreef:Op de gasrol zou ik wat fabrieken, de gasklep is heel groot dus een klein eindje is genoeg. Anders krijg je dat de gaskabel van de rol afschiet.
Mijn 240 met B230F start op gas, de stat.regelklep houdt alles keurig op gang.
Jaa daar was ik ook bang voor. Maar misschien toch slim om de boel aan te sleuten zodat de stat motor dat over neemt. Heb jij ook een venturiring of injectoren? En heeft hij op LPG al lambda signalen etc nodig? Of heb ik dan voldoende aan de LMM en bdp sensor?
markfranken schreef:Cruise control? (in feite stel je dat zelf al voor met het vastzetten van de choke op de gasrol).
Daar is het ook handig voor ja.
asterix schreef:kun je niet de stationair stelschroef op de verdamper iets verder open draaien? loopt hij als die warm is alleen beetje harder stationair...
OP de gasklephuis zag ik geen instelling zitten. Bovendien zou ik dan eea in de war kunnen gooien voor later gebruik. Ik heb wel al de stationairschoef op de verdamper misbruikt. Dat werkt inderdaad prima op zich, alleen gaat hij dan als hij op gewarmd is harder lopen en koud stinkt het naar lpg. Dus vandaar de wat nettere oplossing

.