2 June 2015, 17:38
Hij heeft met de lh2.4 boom niet gelopen. Het systeem dat er nu inkomt regelt dat allemaal zelf.
Gaat aan de hand van krukas positie en in combinatie met wasted spark. De computers stuurt de bobine(van een golf) aan en die verzorgt de vonk.
De verdeler die nu voorop het blok zit, gaat er weer van af en dan druk ik er weer een originele prop in om de hulp-as af te schermen. (Volgens mij is de prop bij de hulpas het zelfde als de prop die je gebruikt om de cilinderkop af te dichten als je de ontsteking/verdeler van een FK motor af haalt.
De LH2.4 boom is 100% goed, en is te koop. Is netjes opnieuw ingebonden/taped en gesoldeerd waar het nodig was.
Gaat aan de hand van krukas positie en in combinatie met wasted spark. De computers stuurt de bobine(van een golf) aan en die verzorgt de vonk.
De verdeler die nu voorop het blok zit, gaat er weer van af en dan druk ik er weer een originele prop in om de hulp-as af te schermen. (Volgens mij is de prop bij de hulpas het zelfde als de prop die je gebruikt om de cilinderkop af te dichten als je de ontsteking/verdeler van een FK motor af haalt.
De LH2.4 boom is 100% goed, en is te koop. Is netjes opnieuw ingebonden/taped en gesoldeerd waar het nodig was.
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo