17 May 2015, 12:17
Mijn B20a verbruikt nogal wat olie als ik lange tijd boven de 100 rijd.
En van de week bij vermogen vragen backfire.
Ik rijd op lpg.
Luchtfilter in de brand onderweg dus blussen en het hele verhaal van de gesmolten luchtfilter in de kliko.
Zonder luchtfilter de reis voortgezet met de gaskraan iets verder open.
Het oude beestje heeft me wel weer thuis gebracht en de 80 kon ik nog halen.
Kan een hoog olie verbruik voor backfire zorgen, ik dacht van niet?
Versleten nokkenas tandwielen, tandje verschoven misschien?
De ontsteking is voorzien van een hot spark kitje, kunnen doe bij problemen voor backfire zorgen?
En van de week bij vermogen vragen backfire.
Ik rijd op lpg.
Luchtfilter in de brand onderweg dus blussen en het hele verhaal van de gesmolten luchtfilter in de kliko.
Zonder luchtfilter de reis voortgezet met de gaskraan iets verder open.
Het oude beestje heeft me wel weer thuis gebracht en de 80 kon ik nog halen.
Kan een hoog olie verbruik voor backfire zorgen, ik dacht van niet?
Versleten nokkenas tandwielen, tandje verschoven misschien?
De ontsteking is voorzien van een hot spark kitje, kunnen doe bij problemen voor backfire zorgen?
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970