8 May 2015, 16:26
Ik heb een pakket gekocht dat ik met instructies van hem kan inbouwen. Zo maak ik gebruik van zijn materialen die hij ook zou gebruiken, zoals de kabelboom, zekeringkast, widebandsensor etc.
We gaan dus zijn kabelboom, die erg uitgebreid is, in de auto bouwen. De ECU is door hem gisteravond voorzien van een basismap, waarop de auto zou moeten starten. We moeten enkel het aantal graden van de kps ten opzichte van het 60-2 patroon (waar die gaatjes niet zitten zegmaar) invullen in het programma en dan moet de auto kunnen starten.
Als hij start, zetten we hem op de aanhanger richting BS-autotune, zodat het systeem gecontroleerd wordt door hem en vervolgens de fijn afstelling ook door hem.
Al met al dacht hij er nog zo'n 3 a 5 uur mee bezig te zijn na ons werk. Dus tussen de 150 en 250 euro.
De reden dat de support van KDFI zo slecht is bij hem. (Volgens de verschillende fora) is dat hij het vertikt volledige support te geven aan klanten die enkel een EMS kopen, en vervolgens support volledige support verwachten via de telefoon.
Ik wil hem niet verdedigen, maar ik snap het wel. Hij pakt een paar procenten op die spullen, maar hij moet het hebben van het verkopen van zijn kennis. Dan zou ik die ook niet gratis weggeven.
De mensen die klagen vertikken het 9 van de 10 gevallen om te betalen of zijn cursus te bezoeken. Ja dan moet je het ook maar in je eentje uitzoeken.
We gaan dus zijn kabelboom, die erg uitgebreid is, in de auto bouwen. De ECU is door hem gisteravond voorzien van een basismap, waarop de auto zou moeten starten. We moeten enkel het aantal graden van de kps ten opzichte van het 60-2 patroon (waar die gaatjes niet zitten zegmaar) invullen in het programma en dan moet de auto kunnen starten.
Als hij start, zetten we hem op de aanhanger richting BS-autotune, zodat het systeem gecontroleerd wordt door hem en vervolgens de fijn afstelling ook door hem.
Al met al dacht hij er nog zo'n 3 a 5 uur mee bezig te zijn na ons werk. Dus tussen de 150 en 250 euro.
De reden dat de support van KDFI zo slecht is bij hem. (Volgens de verschillende fora) is dat hij het vertikt volledige support te geven aan klanten die enkel een EMS kopen, en vervolgens support volledige support verwachten via de telefoon.
Ik wil hem niet verdedigen, maar ik snap het wel. Hij pakt een paar procenten op die spullen, maar hij moet het hebben van het verkopen van zijn kennis. Dan zou ik die ook niet gratis weggeven.
De mensen die klagen vertikken het 9 van de 10 gevallen om te betalen of zijn cursus te bezoeken. Ja dan moet je het ook maar in je eentje uitzoeken.
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo