8 May 2015, 13:18
@pieter, bedankt voor het bestandje. Tof dat je het wilt delen.
Over MegaSquirt VS. Kdfi VS. U-EMS
Ik weet niet of het goedkoper is, maar de voornamelijkste reden om van lh2.4 af te stappen was het gebrek aan autoriteit.
Niemand is professioneel met LH2.4 en het blijft bij mij altijd "dat draadje hoort daar, maar waarom weet ik niet".
Als ik dan toch door een derde partij het moet laten afstellen/afbouwen. Dan heb ik liever een systeem waarmee ik verder kan en waar kennis van beschikbaar is.
Kdfi en de U-EMS wat wij nu hebben gekocht zijn afgeleid van Megasquirt. Zelfs als het computer programma connectie maakt staat er MS2 in de naam van de connectie.
Omdat ik ook de kennis van BS-autotune nodig heb, wil ik een systeem dat hij volledig in en out kent. En hij raadde ons dit aan, dan is het toch simpel?
Tevens lees op internet dat veel gebruikers last hebben van slechte poorten. Iets wat er voor gezorgd heeft dat BS-autotune geen kdfi 1.4 wil verkopen maar dit aanraadde.
Tevens hebben we nu een "Nederlands" product, met Nederlandse vakmensen en slechts op 200km afstand. Alle documentatie en vragen worden in het Nederlands beantwoord wat ook weer fijn is.
Over MegaSquirt VS. Kdfi VS. U-EMS
Ik weet niet of het goedkoper is, maar de voornamelijkste reden om van lh2.4 af te stappen was het gebrek aan autoriteit.
Niemand is professioneel met LH2.4 en het blijft bij mij altijd "dat draadje hoort daar, maar waarom weet ik niet".
Als ik dan toch door een derde partij het moet laten afstellen/afbouwen. Dan heb ik liever een systeem waarmee ik verder kan en waar kennis van beschikbaar is.
Kdfi en de U-EMS wat wij nu hebben gekocht zijn afgeleid van Megasquirt. Zelfs als het computer programma connectie maakt staat er MS2 in de naam van de connectie.
Omdat ik ook de kennis van BS-autotune nodig heb, wil ik een systeem dat hij volledig in en out kent. En hij raadde ons dit aan, dan is het toch simpel?
Tevens lees op internet dat veel gebruikers last hebben van slechte poorten. Iets wat er voor gezorgd heeft dat BS-autotune geen kdfi 1.4 wil verkopen maar dit aanraadde.
Tevens hebben we nu een "Nederlands" product, met Nederlandse vakmensen en slechts op 200km afstand. Alle documentatie en vragen worden in het Nederlands beantwoord wat ook weer fijn is.
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo