8 May 2015, 11:37
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 8 May 2015, 11:41 door pieterveenstra.)
Nooit naar de kleur van injectoren kijken, dat is regel 1. Altijd nummers er bij pakken.
Ik heb me al eens bezig gehouden met de injector materie en heb hier toen een Excel van gemaakt. Ook met de voertuigen waar die injectoren in zitten heb ik er bij vermeld (achter de groene reeksen).
Bestand is hier te downloaden:
http://s000.tinyupload.com/download.php?...7019495278
400 tot 440cc vind ik wel wat veel met een 15G? De S60R 0280155766 (wit in dit geval) lijken me prima te voldoen met 347cc op 3 bar. Brandstofdruk kan ook nog omhoog, moeten ze kunnen hebben, dan ga je richting de 400cc's
Waarom geen megasquirt trouwens? Veel meer over te vinden en veel meer mensen zijn daar mee bezig en het is goedkoper.....
Ik heb me al eens bezig gehouden met de injector materie en heb hier toen een Excel van gemaakt. Ook met de voertuigen waar die injectoren in zitten heb ik er bij vermeld (achter de groene reeksen).
Bestand is hier te downloaden:
http://s000.tinyupload.com/download.php?...7019495278
400 tot 440cc vind ik wel wat veel met een 15G? De S60R 0280155766 (wit in dit geval) lijken me prima te voldoen met 347cc op 3 bar. Brandstofdruk kan ook nog omhoog, moeten ze kunnen hebben, dan ga je richting de 400cc's
Waarom geen megasquirt trouwens? Veel meer over te vinden en veel meer mensen zijn daar mee bezig en het is goedkoper.....