15 March 2015, 20:52
Estoque schreef:Nou, ik heb nu twijfel bij deze kabelboom. en als je wilt uitzoeken waar de fout kan zitten moet je dingen kunnen uitsluiten en een nieuwe of andere kabelboom sluit voor mij dat uit.
Ik ben geen held in electronica, maar vandaag hebben we mijn 245 turbo naast de 242 gezet en de stroom op alle computer-stekkers doorgemeten en daarbij hadden we op een heel aantal stekkers geen stroom, waarbij op mijn 245 wel stroom hadden.
dit geeft dus aan dat er iets niet klopt. vandaar dat we dus de gehele kabelboom weer verwijderd hebben en opnieuw willen beginnen.
@Stevves,
Elbert Bos heeft blijkbaar geen LH2.4 kabelbomen.. jammer.
Hoe moeilijk is de kabelboom van een 93-er polar te gebruiken. Heeft volgens mij niet die stekker op het schutbord die naar het instrumentcluster gaat.! De paar draden die normaliter op de stekker aangesloten zitten moet je toch gemakkelijk traceren en voorzien van een stekker? Ik moet nml zo'n hebben voor iets gelijkaardigs als hier!
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..