12 March 2015, 13:39
Als ik de ombouw ga doen wil ik het wel in 1 keer goed doen. Dus met 850 vliegwiel en dus ook nieuwe koppeling etc.
Daarnaast zal ik dan naar een nieuwe type achteras moeten en een digitale teller voor het snelheid signaal.
Ik heb een sper-achteras liggen met snelheid signaal maar daar moet ik nog een andere overbrenging inzetten, nieuwe rubbers en lagers.
Zo kom ik dus aan die 500 euro..
Maar heb je die bus voor de aandrijfas zelf gemaakt? Aangezien ik geen idee heb hoe ik zoiets moet maken / laten maken.
Ook aandrijfas zou ik laten verlengen en balanceren. Is het in 2x goed.
Daarnaast zal ik dan naar een nieuwe type achteras moeten en een digitale teller voor het snelheid signaal.
Ik heb een sper-achteras liggen met snelheid signaal maar daar moet ik nog een andere overbrenging inzetten, nieuwe rubbers en lagers.
Zo kom ik dus aan die 500 euro..
Maar heb je die bus voor de aandrijfas zelf gemaakt? Aangezien ik geen idee heb hoe ik zoiets moet maken / laten maken.
Ook aandrijfas zou ik laten verlengen en balanceren. Is het in 2x goed.
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo