12 March 2015, 11:43
500 euro voor de ombouw?
Dat was ik bij lange na niet kwijt. Vliegwiel kun je toch gewoon die van je 940 gebruiken? Heb zelf ook gewoon de dual mass gebruikt incl. de koppeling en drukgroep.
Kosten die ik gemaakt heb:
Hydraulische goodridge leiding (compleet): €40,01
Koppelingscilinder: €20,00 (die heb je dus al)
Koppelingspedaal assemblage: €15,00
Extra M47 aandrijfas om de bestaande te verlengen: €25,00
Pasbus om beide assen te 'koppelen': €0,00 (via Oom) Zou je denk ik €10/15 kosten bij een machinefabriek
Lasapparaat heb je?
In totaal was ik dus €100 euro kwijt voor de ombouw. Dit was zelfs inclusief die koppelingsleiding. Die kun jij waarschijnlijk ook uit je 940 slopen
Dat was ik bij lange na niet kwijt. Vliegwiel kun je toch gewoon die van je 940 gebruiken? Heb zelf ook gewoon de dual mass gebruikt incl. de koppeling en drukgroep.
Kosten die ik gemaakt heb:
Hydraulische goodridge leiding (compleet): €40,01
Koppelingscilinder: €20,00 (die heb je dus al)
Koppelingspedaal assemblage: €15,00
Extra M47 aandrijfas om de bestaande te verlengen: €25,00
Pasbus om beide assen te 'koppelen': €0,00 (via Oom) Zou je denk ik €10/15 kosten bij een machinefabriek
Lasapparaat heb je?
In totaal was ik dus €100 euro kwijt voor de ombouw. Dit was zelfs inclusief die koppelingsleiding. Die kun jij waarschijnlijk ook uit je 940 slopen
