11 February 2015, 11:24
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11 February 2015, 12:30 door Marc1970.)
-"ik ga het ook doen met mijn vliegwiel , de krans er laten in boren"-
Die op de foto heeft al de gaatjeskrans, anders zou hij ook niet werken met de injectiesystemen van de B230FK. En zoals je ziet is er nog een heel stuk cirkel beschikbaar voor een grotere koppelingsplaat.
Ws. heb je nu een 8,5"/215 mm plaat, met een gewoon dogdish vliegwiel zou je ook al aardig vooruit gaan naar 9" en die zijn nogal makkelijk te vinden. Het dogdish geval is wel erg zwaar, op turbobricks zagen mensen de gekste stukken eraf.
Die op de foto heeft al de gaatjeskrans, anders zou hij ook niet werken met de injectiesystemen van de B230FK. En zoals je ziet is er nog een heel stuk cirkel beschikbaar voor een grotere koppelingsplaat.
Ws. heb je nu een 8,5"/215 mm plaat, met een gewoon dogdish vliegwiel zou je ook al aardig vooruit gaan naar 9" en die zijn nogal makkelijk te vinden. Het dogdish geval is wel erg zwaar, op turbobricks zagen mensen de gekste stukken eraf.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

