11 January 2015, 16:13
DennisvdB schreef:Alles waar je 2 computers aan vastzitten bewaren, de andere 2 kabelbomen doe je helemaal uit de tape halen en de bedrading uit elkaar halen. Dan heb je een HELE hoop draad waar je weer andere dingen mee kunt maken.
De LH2.4 kabelboom installeer je in de wagen, en met een grijs blokje ter hoogte van je firewall (van je gewone kabelboom) krijg je de stuurstroom om heel het LH2.4-handeltje te voorzien van stroom. (Plug in 4 wire connector in your new 2.4 harness into the old firewall connector. Its grey.) Bij mij moest dit anders gemaakt worden maar dat kwam omdat mijn auto uit '76 kwam dus ik moest nog wel wat meer dingen elektronisch aanpassen om het te laten werken.
Wel even de draden naar de MAF/AMM verlengen want die zit nu nog aan de bestuurderskant maar die moet dus normaal gezien naar de passagierkant.
De 242 is uit 77, dus ik vermoed dat ik niet dat grijze blokje heb ter hoogte van de Firewall.
welke aanpassingen moet je dan doen?
sorry voor de vele vragen, maar ik wil het graag in ÃÃn keer goed doen en niets aan het toeval overlaten..
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo