10 January 2015, 02:18
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 10 January 2015, 02:23 door Volvo 142 B23.)
Er loopt een draad naar de injectoren vanuit de grijze stekker (kleurtje even opzoeken in schema of rubber van injectorstekker trekken). Die draad splits normaal in vieren ergens in de kabelboom voor je vier injectoren. Deze draad word voeding naar je resistorpack. Middelste pin meen ik me te herinneren.
De andere vier aansluiting van het resistorpack knoop je een voor een aan je injectoren. Een weerstand per injector dus.
Hier kwamen we helaas pas achter toen de motor al in de auto lag dus bij ons ligt het wat rommelig. Nu kun je het nog netjes verwerken in bestaande kabelboom.
En met deze injectoren kun je nog prima een paar pk'tjes extra halen hoor.
De andere vier aansluiting van het resistorpack knoop je een voor een aan je injectoren. Een weerstand per injector dus.
Hier kwamen we helaas pas achter toen de motor al in de auto lag dus bij ons ligt het wat rommelig. Nu kun je het nog netjes verwerken in bestaande kabelboom.
En met deze injectoren kun je nog prima een paar pk'tjes extra halen hoor.
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014