9 January 2015, 21:10
De resistor-pack is uit de 940, maar nu moet ik hem in de kabelboom van de LH2.4 gaan maken(omdat een 240 geen resistor-pack gebruikt).
hoe zit dat met "Splicing in the ballast"? mijn vak-engels laat me een beetje in de steek op dit gebied (elektronica is al niet mijn beste vak).
Ik wil liever niet naar andere injectoren omdat die dingen, op dit moment, gewoonweg te duur zijn. we hebben nog genoeg dingen die we moeten aanschaffen voor het project.
waar moet ik die resistor installeren?
Citaat:Although, [B]a note: LH2.4 240's do not use a resistor pack for the injectors as the injectors in your 240 are already high impedance; your 940 turbo has a resistor pack to make the low impedance resistors run.
What this means: You need to use high impedance injectors with your LH2.4 240 unless you wish to run stock 940 turbo injectors. This requires splicing in the resistor ballast from your 940. My recommendation is to leave the 240's harness intact and simply find high impedance injectors to run with the setup as splicing in the ballast can be a pain. [/B]
hoe zit dat met "Splicing in the ballast"? mijn vak-engels laat me een beetje in de steek op dit gebied (elektronica is al niet mijn beste vak).
Ik wil liever niet naar andere injectoren omdat die dingen, op dit moment, gewoonweg te duur zijn. we hebben nog genoeg dingen die we moeten aanschaffen voor het project.
waar moet ik die resistor installeren?
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo