5 January 2015, 16:55
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 5 January 2015, 17:02 door DennisvdB.)
Alles waar je 2 computers aan vastzitten bewaren, de andere 2 kabelbomen doe je helemaal uit de tape halen en de bedrading uit elkaar halen. Dan heb je een HELE hoop draad waar je weer andere dingen mee kunt maken.
De LH2.4 kabelboom installeer je in de wagen, en met een grijs blokje ter hoogte van je firewall (van je gewone kabelboom) krijg je de stuurstroom om heel het LH2.4-handeltje te voorzien van stroom. (Plug in 4 wire connector in your new 2.4 harness into the old firewall connector. Its grey.) Bij mij moest dit anders gemaakt worden maar dat kwam omdat mijn auto uit '76 kwam dus ik moest nog wel wat meer dingen elektronisch aanpassen om het te laten werken.
Wel even de draden naar de MAF/AMM verlengen want die zit nu nog aan de bestuurderskant maar die moet dus normaal gezien naar de passagierkant.
edit: ohja, dan zit je nog met de aansturing van je injectoren, high or low impedantie. Kijk even of je een resistor pack al in de auto hebt. Ga je voor high impedance injectors heb je het niet nodig (volgens mij 850T5R injectoren), heb je lage impedantie dan heb je ze wel nodig (standaard Greentops van een 940Turbo of Browntops uit een Turbo-Ford).
- Dit helemaal doorlezen! http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=230687
-TPS draad doorknippen: blauw/witte draad bij de ECU. Doe je dat niet, dan kan ie volledig rijk gaan lopen (Sbabbs claims certain ECU's will go to full rich.)
De LH2.4 kabelboom installeer je in de wagen, en met een grijs blokje ter hoogte van je firewall (van je gewone kabelboom) krijg je de stuurstroom om heel het LH2.4-handeltje te voorzien van stroom. (Plug in 4 wire connector in your new 2.4 harness into the old firewall connector. Its grey.) Bij mij moest dit anders gemaakt worden maar dat kwam omdat mijn auto uit '76 kwam dus ik moest nog wel wat meer dingen elektronisch aanpassen om het te laten werken.
Wel even de draden naar de MAF/AMM verlengen want die zit nu nog aan de bestuurderskant maar die moet dus normaal gezien naar de passagierkant.
edit: ohja, dan zit je nog met de aansturing van je injectoren, high or low impedantie. Kijk even of je een resistor pack al in de auto hebt. Ga je voor high impedance injectors heb je het niet nodig (volgens mij 850T5R injectoren), heb je lage impedantie dan heb je ze wel nodig (standaard Greentops van een 940Turbo of Browntops uit een Turbo-Ford).
- Dit helemaal doorlezen! http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=230687
-TPS draad doorknippen: blauw/witte draad bij de ECU. Doe je dat niet, dan kan ie volledig rijk gaan lopen (Sbabbs claims certain ECU's will go to full rich.)