4 January 2015, 16:19
De shim heb ik er tussen gedaan, paste perfect!
Nu verder met een spannende vraag.
Ik ben bezig met het uitzoeken van het LH2.4 systeem en via Turbobricks al heel veel kunnen vinden. Alleen nu loop ik tegen het volgende aan.
Ik heb van Stevves een kabelboom gekocht uit een 240 want dat was het makkelijkst. Alleen is het een complete boom inclusief de kabelboom voor de tellers, zekeringskast etc
Nu wil ik graag weten wat ik nodig heb om alleen de motor aan te sturen. Want we laten de kabelboom die nu al in de 242 ligt liggen.
De kabelboom van het LH2.4 systeem zit verbonden met de complete kabelboom door middel van 2 draden. Een roze en een grijze.
Weet iemand waar die voor zijn en of ik die mag doorknippen?
![[Afbeelding: c046ea1c2a1efc4b1a365fde6904c185.jpg]](http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/04/c046ea1c2a1efc4b1a365fde6904c185.jpg)
Zoals op de foto te zien is heb ik de kabelboom opgedeeld in 3 gedeelten.
Links: complete kabelboom van een 240 inclusief zekeringkast etc.
Rechts: het LH2.4 systeem
Boven: wat doet dit? Is dit de voeding voor de kabelboom ofzo?
Dit gedeelte van de kabelboom.
![[Afbeelding: f24c52e04cc8a933312070ffd636adc8.jpg]](http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/04/f24c52e04cc8a933312070ffd636adc8.jpg)
Extra info, we gaan rijden met de originele teller inclusief snelheid signaal vanaf de bak. Dus we hebben geen teller-signaal nodig etc. De lampen blijven op het originele circuit werken.
Kan iemand mij opheldering geven. Het hoeft niet heel netjes te worden onder de kap aangezien we in februari klaar moeten zijn voor de CR.
Mvg Rutger
Nu verder met een spannende vraag.
Ik ben bezig met het uitzoeken van het LH2.4 systeem en via Turbobricks al heel veel kunnen vinden. Alleen nu loop ik tegen het volgende aan.
Ik heb van Stevves een kabelboom gekocht uit een 240 want dat was het makkelijkst. Alleen is het een complete boom inclusief de kabelboom voor de tellers, zekeringskast etc
Nu wil ik graag weten wat ik nodig heb om alleen de motor aan te sturen. Want we laten de kabelboom die nu al in de 242 ligt liggen.
De kabelboom van het LH2.4 systeem zit verbonden met de complete kabelboom door middel van 2 draden. Een roze en een grijze.
Weet iemand waar die voor zijn en of ik die mag doorknippen?
![[Afbeelding: c046ea1c2a1efc4b1a365fde6904c185.jpg]](http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/04/c046ea1c2a1efc4b1a365fde6904c185.jpg)
Zoals op de foto te zien is heb ik de kabelboom opgedeeld in 3 gedeelten.
Links: complete kabelboom van een 240 inclusief zekeringkast etc.
Rechts: het LH2.4 systeem
Boven: wat doet dit? Is dit de voeding voor de kabelboom ofzo?
Dit gedeelte van de kabelboom.
![[Afbeelding: f24c52e04cc8a933312070ffd636adc8.jpg]](http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/04/f24c52e04cc8a933312070ffd636adc8.jpg)
Extra info, we gaan rijden met de originele teller inclusief snelheid signaal vanaf de bak. Dus we hebben geen teller-signaal nodig etc. De lampen blijven op het originele circuit werken.
Kan iemand mij opheldering geven. Het hoeft niet heel netjes te worden onder de kap aangezien we in februari klaar moeten zijn voor de CR.
Mvg Rutger
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo